חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
דף הבית » לימוד שחיה לילדים » לימוד שחיה לגילאי 5 ומעלה

לימוד שחיה לגילאי 5 ומעלה

"מוכנות לבית ספר" הפך להיות מושג מפתח בהתפתחות הילד. מדובר במושג רחב המתייחס להיבטים רגשיים, פיזיולוגיים וחברתיים.

שחייה טומנת בתוכה את כל ההיבטים הללו. השחייה היא קודם כל פעילות ספורטיבית מהנה רבת השפעה על הגוף ומשפרת מיומנויות מוטוריקה גסה ועדינה, מחזקת את חגורת הכתפיים ומשפרת את הקואורדינציה. יכולות פיזיות אלה קשורות קשר ישיר למיומנויות נדרשות בבית הספר, לרבות כתיבה וקריאה, תכנון, התארגנות ועוד.

נוסף על התרומה הגופנית המשמעותית, לימודי השחייה מהווים חיזוק רגשי ומשפיעים ישירות על הביטחון של הילד ועל תפיסת המסוגלות העצמית שלו. התמודדות עם אתגרי הבריכה ורכישת העצמאות במים – מחזקות את האמונה של הילד בעצמו והוא משמר את חוויית ההצלחה גם מחוץ לבריכה.

לימודי השחייה אצלנו הם מהנים ומרגשים עבור הילדים. המפגשים מלווים במשחקי מים, האווירה נהדרת והמדריכים מלאי מרץ ואהבה למקצוע. זוהי חוויה נפלאה שבה הלומד רוכש מיומנויות שחייה שאותם יוכל ליישם במהרה ויזכור לכל חייו

מה בחוג?

שיעורים פרטניים או זוגיים המועברים ע"י מדריכי שחייה מוסמכים,  מתאים לילדים בני 5 ומעלה המיומנים חלקית בשחייה או שאינם יודעים לשחות כלל והמסוגלים להיות לבד עם מדריך במים.

תגובות עם סיום לימודי השחייה

  • "הייתה לנו התלבטות רצינית אם לשלוח בגיל צעיר ללימודי שחייה, וההחלטה שכן לשלוח הסתברה כמעולה! המהירות שבה הוא קלט את התנועות ואת הנשימה היא פשוט מדהימה. הוא הילד השלישי בבית וזה נתן לו תחושה שיש לו משהו מיוחד שהוא מסוגל לעשות, זה נתן לו ביטחון" 
  • "אנחנו רואים שהוא נהנה, שוחה בהתאם ליכולת שלו, מלא ביטחון במים. נפלא."

בפגישת היכרות, לפני לימודי השחייה, אומרים לנו 

"הוא לא מוכן אפילו לטבול את הרגליים בבריכה, אז איך הוא ילמד לשחות?"
"הוא לא עושה שום פעילות ספורטיבית ואנחנו חייבים לחזק אותו מבחינה מוטורית"
"אנחנו מתכננים חופשה עם בריכה ורוצים שהוא ייהנה ממנה"

עם סיום סדרת המפגשים, אומרים לנו

" לא ייאמן איך שהוא משוחרר ובטוח בבריכה!"
"אנחנו רואים שהשחייה חיזקה אותו פיזית"
"הוא הפך להיות ממש חיית מים!"

איך מתרחש השינוי בעת לימודי השחייה

  • המדריכים שלנו – לימוד השחייה לילדים מועבר על ידי מאמני שחייה מנוסים. הידע המקצועי הרחב והניסיון הרב של המאמנים שלנו, מביאים למימוש כל היתרונות והמטרות של השחייה ויוצרים אצל הילד חוויה חיובית ומהנה. 
  • שילוב משחק והנאה – לימוד השחייה בבריכת אלישע הוא חווייתי ונעים. המפגשים מלווים במשחקי מים ובאווירה אינטימית ונפלאה. החוויה החיובית יוצרת חיבור בין המים לבין הנאה וכיף, וכך כל המשתתפים, בכל גיל, מגיעים בשמחה למפגשים ומתרגלים את תנועות השחייה בהצלחה.
  • יצירת חוויות הצלחה  המדריכים שלנו בונים אצל הילד תחושת הצלחה לכל אורך התהליך . חווית ההצלחה מעצימה את הילד ומחזקת בו את הרצון ללמוד ולהתקדם 

תגיות תוכן

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן